FAQ
1. Kto może zostać Wystawcą?
Osoba prywatna (nie firma), która w wyznaczonym terminie wypełni formularz zgłoszeniowy, a następnie otrzyma od nas informację o zakwalifikowaniu się.
2. Kto decyduje o wyborze Wystawców?
Decyzja o wyborze Wystawców należy wyłącznie do organizatora.
3. Jakie kryteria przy wyborze wystawców brane są pod uwagę?
Wybór oparty jest o wiele czynników, ale głównie zwracamy uwagę na asortyment (to, co będzie sprzedawane na stoisku).
4. Ile osób zostanie zakwalifikowanych?
Liczba jest zmienna i zależy od ilości namiotów – zwykle około 20.
5. Czy dostanę informację dlaczego nie zostałem/am wybrana?
Nie. Nie informujemy osób niezakwalifikowanych.
6. Z czego składa się stanowisko?
W namiocie znajduje się duży stół oraz jedno krzesło.
7. Ile wynosi opłata?
20zł, płatna z góry, w dniu wydarzenia u Organizatora.
8. Na co przeznaczane są zyski z opłat?
Zyski z opłat są w 100% przekazywane na działalność statutową Stowarzyszenia PODGORZE.PL. Wynagrodzenie organizatorów wynosi 0 zł.
9. Co jeśli przegapię termin przesłania formularza zgłoszeniowego?
W takiej sytuacji nie ma możliwości dopisania się do listy rezerwowej. Prosimy o spróbowanie przy kolejnej wyprzedaży.
10. Jak wygląda sytuacja z parkowaniem?
W okolicy obowiązuje Strefa Płatnego Parkowania, dlatego postój jest odpłatny. Można zatrzymać się na położonym bardzo blisko parkingu „Korona” lub na pobliskich ulicach (Zamoyskiego, Warneńczyka, Legionów Piłsudskiego…).
11. Zajmuję się rękodziełem. Czy mogę sprzedawać te przedmioty?
Nie. Wydarzenie ma formę wyprzedaży garażowej: sprzedajemy, rozdajemy, wymieniamy się tym, czego już nie potrzebujemy, ale może przydać się kolejnej osobie.
12. Nie zostałem/am zakwalifikowana jako Wystawca. Mogę przyjść licząc że znajdzie się dla mnie stanowisko.
Tylko na własne ryzyko, wyłącznie w sytuacji gdy ktoś się nie pojawi i zostanie wolne stoisko. Nie ma możliwości rozłożenia własnego stanowiska „gdzieś obok”.
13. Czy mogę wybrać namiot, który chcę zająć?
Namiot zostaje przydzielony przez Organizatora, dlatego w pierwszej kolejności należy się do nas zgłosić. Nie można również zajmować namiotów wcześniej, niż w czasie który został określony w wiadomości z zaproszeniem dla Wystawcy. Musimy posprzątać namioty po Targu Pietruszkowym, dlatego nie wolno ich wcześniej zajmować.
14. Jednak nie pojawię się na wyprzedaży jako Wystawca, mimo zakwalifikowania mnie.
Prosimy o informację, nie musimy znać przyczyny. Pozwoli to innej osobie skorzystać z namiotu. Brak takiej informacji spowoduje, że utracisz możliwość zostania Wystawcę na kolejnych wyprzedażach.
Wskazówki:
– Warto przy produktach umieścić naklejkę z ceną.
– Dobrym pomysłem je zabranie ze sobą obrusu – chwilę wcześniej odbywa się Targ Pietruszkowy i stoły mogą być przybrudzone.
– Warto zaopatrzyć się w drobne do wydawania reszty.